National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
17.05.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
 
18.04.2006
Ազգային ժողովում աշխատանքները սկսեց Եվրամիություն-Հայաստան խորհրդարանական համագործակցության հանձնաժողովի 8-րդ նիստը

Ապրիլի 18-ին Ազգային ժողովում աշխատանքները սկսեց Եվրամիություն-Հայաստան խորհրդարանական համագործակցության հանձնաժողովի 8-րդ նիստը: Նիստին մասնակցում էին նաեւ դեսպաններ, միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Բացելով նիստը եւ ողջունելով ներկաներին` ԱԺ արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձնաժողովի նախագահ, ԵՄ-Հայաստան խորհրդարանական համագործակցության հանձնաժողովի համանախագահ Արմեն Ռուստամյանը նշեց, որմեկ տարվա ընթացքում մեր երկրում լուրջ իրադարձությունններ են եղել` եվրաինտեգրման գործընթացն ավելի խորացնելու եւ մեր հարաբերություններում մեկ քայլ առաջ կատարելու առումով:Մեր երկիրըօրավուր ավելի հետաքրքրված է Եվրոպայի հետ հարաբերությունների զարգացմամբ` իրեն մաս զգալով եվրոպական ողջ ընտանիքին` հետաքրքրված է Եւրոպայում ծավալվող գործընթացներով:

Հանձնաժողովի համանախագահ Մարի-Անն Իզլեր Բեգենը ողջույնի խոսքում նշեց, որ Եվրոպական խորհրդարանին հետաքրքրում է Հայաստանի հետ հարաբերությունների խորացումը. «Մենք հարաբերությունների նոր շրջան ենք թեւակոխել, մենք արդեն նոր հարեւաններ ենք «Նոր հարեւանություն» ծրագրի շրջանակում: Մենք` պատվիրակության ողջ կազմը, մի օր կդառնանք եվրոպական մեկ ընտանիքի անդամներ, եթե անգամ Եվրոպայի հանրային կարծիքը դեռ ոչ լիովին է դա ընդունում: Մենք քաջածանոթ ենք, թե դուք ինչ խնդիրների առջեւ եք կանգնած եւ պատրաստ ենք օգնել ձեզ»:

Կարեւորելով ԼՂ խնդրի լուծումը` տիկին Բեգենը նշեց, որ եվրոպական խորհրդարանը, հետեւում է Հարավային Կովկասի երկրներում տիրող իրավիճակին: Նա վստահություն հայտնեց, որ ԼՂ խնդրի լուծման միակ ուղին խաղաղ ճանապարհն է եւԵվրոպանօժանդակում է այն ամենին, ինչը նպաստում է խաղաղ կարգավորմանը: Տիկին Բեգենը Ռամբույեի հանդիպումը տապալված հանդիպում չի համարում եւ գտնում է, որ այն ամփոփիչ, ավարտուն հանդիպում չէր: Նա դիմեց ԵՄ ներկայացուցիչներին, մասնավորապես` ներկա գտնվող դեսպաններին, հատկապես Գերմանիայի, որ խորհր դ ում նախա գահող պետության ներկայացուցիչն է, որ հնարավորնանեն, որպեսզիմինչեւ մյուս հանդիպումը հակամարտությանլուծման ուրվագիծը պատրաստ լինի եւ հավանության արժանանա նախագահների կողմից: Տիկին Բեգենը կարեւորեց հանրային կարծիքի նախապատրաստումը, որպեսզի ժողովուրդները պատրաստ լինեն ընդունել փոխզիջումները:

ԱԺ նախագահ Արթուր Բաղդասարյան ը նշեց, որ եվրաինտեգրումը Հայաստանի համար քաղաքական առաջնահերթություն է, արտաքին քաղաքականության գլխավոր գերակայություններից մեկը, մեր երկիրը հաստատուն քայլեր է կատարումայդ ուղղությամբ. «Ժողովրդավարությունը մերը չէ ժառանգաբար, եւ մենք այդ արժեքների համար պետք է պայքարենք մեր բարեկամների հետ` նպաստելու այդ արժեքների առավել ամբողջական եւ հետեւողական արմատավորմանը Հայաստանում: Կարծում եմ` այս ճանապարհին խորհր դարանները կարեւոր ասելիք եւ անելիք ունեն: Մեր հետեւողական համագործակցությունը կարող է մեծապես նպաստել Հայաստանում ժողովրդավարության հետագա զարգացումներին ու մեր հետեւողական ինտեգրացիոն գործընթացներին: Այս տարին կարեւոր է նաեւ ԼՂ հակամարտության կարգավորման առումով: Կարծում եմ` Հայաստանը կառուցողական ջանքեր է գործադրում այս ուղղությամբ: Մենքհռչակել ենք խնդիրը փոխադարձ զիջումների միջոցով լուծելու քաղաքականություն: 2006 թվականը կարող է լինել ԼՂ խնդրի հանգուցալուծման պատուհանի տարի, որովհետեւ այս տարի ընտրություններ չկան ո’չ Հայաստանում, ո’չ Ադրբեջանում: Մեզ համար կարեւոր են 2007-2008 թվականների խորհրդարանական եւ նախագահական ընտրությունները, որոնց ազատ, միջազգային չափանիշներին համապատասխան անցկացումը կարող է լուրջ քայլ լինել Հայաստանի եվրաինտեգրացիայի ճանապարհին: Մենք պետք է գնանք այս ճանապարհով»:

Արտաքին գործերի նախարար Վարդան Օսկանյանը նշեց, որ հանձնաժողովի նախորդ նիստից ի վեր ակտիվություն է արձանագրվում Հայաստան-ԵՄ հարաբերություններիխորացման գործում. «Մեր համագործակցության հիմքը վերջին տարիներին «Գործընկերություն` հանուն համագործակցության» համաձայնագիրն է եղել: Եկել է ժամանակը, որ մեր հարաբերությունները նոր մակարդակի բերենք: Այդ հնարավորությունը հիմա ընձեռված է մեզ: Մենք ավարտել ենք «Գործընկերություն` հանուն համագործակցության» փուլը, «Եվրոպական հարեւանություն» ծրագրի քաղաքականությունը հաջորդ փուլն է, որը նոր հարաբերություններ կստեղծի ԵՄ-Հայաստան համագործակցության առումով»: Նրա խոսքովգործողությունների ծրագիրը կավարտվիառա ջիկա մի քանի ամիսներին: Խոսելով Հայաստանի` վերջին տարիներին արձանագրած առաջընթացի եւ առաջիկա անելիքների մասին` պարոն Օսկանյանը նշեց, որՀայաստանը պետք է ավելի լավ պատրաստվի առաջիկա խորհրդարանական եւ նախագահական ընտրություններին, որպեսզի դրանք անցկացվեն այնպես, որ արժանի լինեն ԵՄ-ի հետ ծավալվող գործընթացներին: Նախարարը շնորհակալություն հայտնեց տարեսկզբին Կովկասի թեմայով խորհրդաժողով կազմակերպելու համար, որի ընթացքում ԵՄ-ն արձագանքեց Նախիջեւանում հայկական հուշարձաններիոչնչացման, Թուրքիա-Հայաստան սահմանի փակ լինելու խնդրին, ցեղասպանության ճանաչման հարցին. «Այս դրական արձագանքները շատ կարեւոր են մեր տարածաշրջանում կայունության ու խաղաղության պահպանման համար: Մենք ցանկանում ենք տեսնել այս հարցերի լուծումը: Մեր օրակարգում կարեւոր տեղ է զբաղեցնում Թուրքիա-Հայաստան սահմանի բացման խնդիրը: Այդ սահմանը փակ պահելու որեւէ պատճառ չկա: Հայաստանը պատրաստ է ներգրավվել այս գործընթացի մեջ: Մենք նախապայմաններ չենք դնում Թուրքիայի հետ մեր հարաբերությունները նորմալացնելու համար: Հուսով ենք` ԵՄ-ն կկարողանա խնդիրը բարձրացնել Թուքիայի` ԵՄ-ին անդամակցության բանակցությունների ընթացքում, որպեսզի Թուրքիան դրական պատասխան տա ԵՄ-ի պահանջներին, որոնք, մեր կարծիքով, եւրոպական չափանիշների մասն են կազմում: ԵՄ անդամ բոլոր պետությունները պետք է նորմալ հարաբերությունների մեջ լինեն իրենց հարեւանների հետ: Հայաստանը Թուրքիայի հարեւանն է, եւ Թուրքիան պետք է բացի սահմանը Հայաստանի հետ: Մենք հուսով ենք` հանձնաժողովը եւ խորհրդարանը կշարունակեն զբաղվել այս խնդրով»:

Պարոն Օսկանյանն անդրադարձավ Թուրքիայի եւ Ադրբեջանի` Հայաստանը տարածաշրջանում մեկուսացնելու փորձերին: Ողջունելով այդ հարցի վերաբերյալ Եվրահանձնաժողովի արտահայտած հստակ դիրքորոշումը, այն է` ԵՄ-ն չի օժանդակի որեւէ փորձ, որով սկիզբ է դրվում Հայաստանի մեկուսացմանը` նա այդ փորձերից մեկը համարեց նոր երկաթգծի կառուցումը Թուրքիայից Վրաստանով դեպի Ադրբեջան, Կենտրոնական Ասիա, որը կշրջանցի առկա երկաթգիծը: ԵՄ-ն հովանավորում է «ՏՐԱՍԵԿԱ» ծրագիրը, որը տրանսպորտային միջանցքի ծրագիր է, իսկ տրանսպորտային ծրագրերի կարեւորագույն բաղադրիչը երկաթուղին է: Առանց դրա հնարավոր չէ արդյունավետ համագործակցել, հաղորդակցվել: Նախորհրդարանին կոչ արեց բարձրացնել այս հարցը:Թուրքիային պետք է ասվի, որ առկա երկաթուղին պետք է բացվի, որպեսզի «ՏՐԱՍԵԿԱ» ծրագիրը լիարժեք եւ համապարփակ դառնա:

Անդրադառնալով ԼՂ հիմնախնդրին` Վարդան Օսկանյանը նշեց, որնախագահների` Ռամբույեում հանդիպումից ակնկալիքները շատ բարձր էին, բայցնախագահները չկարողացան համաձայնության հասնել. «Ոմանք Ռամբույեի հանդիպումը մեկնաբանում էին որպես տապալում, ձախողում: Մենք դա այդպես չենք մեկնաբանում: Ռամբույեն հաջողությամբ չպսակվեց այն առումով, որ օրակարգի խնդիրը չլուծվեց, բայց այդ ձախողումը պետք չէ մեկնաբանել որպես ամբողջ գործընթացի ձախողում: Օրակարգի մի խնդիր չլուծելը չպետք է մեկնաբանել որպես ամբողջ գործընթացի տապալում»: Ներկայացնելով Հայաստանի դիրքորոշումը` նախարարը նշեց, որեթե ադրբեջանական կողմն ընդունում է այն փաստը, որ ԼՂ ժողովուրդն ունի ինքնորոշման իրավունք, հայկական կողմը պատրաստ է այսօր սկսել քննարկել հակամարտության հետեւանքերի վերացման հարցը` տարածքներ, փախստականներ, անվտանգության այլ խնդիրներ: «Մենք երկու տարբերակ ընտրեցինք, եւ հայերը երկու պատերազմում էլ հաղթեցին, բայց մենք մեզ հաղթող չենք համարում: Մենք հաղթեցինք ճակատամարտում, բայց պատերազմը չի վերջացել, քանի որ Ադրբեջանը ունի ռազմատենչ արտահայտություններ անելու հակում: Մեզ պետք է խաղաղություն»: Նրա կարծիքով եվրոպական խորհրդարանը եւս պետք է ներգրավվի այս գործընթացում, որովհետեւ ադրբեջանցիրները պետք է հասկական, որ այլընտրանք չկա, միակ ճանապարհը խաղաղություննէ, նրանք պետք է ձգտեն մեզ հետ նստել բանակցային սեղանի շուրջ, փոխզիջումների ոգով փորձեն գործընթացն առաջ տանել:

Օրակարգի եւ 2005թ. ապրիլի 13-14-ը Ստրասբուրգում կայացած ԵՄ-Հայաստան խորհրդարանական համագործակցության հանձնաժողովի 7-րդ նիստի արձանագրության ընդունումից հետո` հանձնաժողովը անցավ օրակարգային հարցեր ի քննարկմանը:

ՀՀ ԱԳ փոխնախարար Արմեն Բայբուրդյանը ողջունելով նիստի մասնակիցներին նշեց, որ նախորդ տարին կարեւորվեց Եվրոպական հարեւանության քաղաքականության շրջանակներում երկկողմ հարաբերությունների հաստատմամբ եւ գործողությունների համատեղ ծրագրի մշակմամբ:Նրա խոսքովԵՀՔ-ն ունի տարածաշրջանային բովանդակություն, սակայն ցանկալի է տարբերակված մոտեցման սկզբունքի պահպանումը: Նա հավաստեց, որ գործողությունների ծրագիրը Հայաստանում ընկալվում է իբրեւ բարեփոխումների համապարփակ ծրագիր, որը ճանապարհ կհարթի ԵՄ-ի հետ առավել սերտ կապերի հաստատման համար: Պարոն Բայբուրդյանն անդրադարձավ ԵՀՔ գործընթացում քաղաքացիական հասարակության ներգրավման խնդրին` փաստելով, որ ՀՀ կառավարությունը որոշել է թափանցիկություն ապահովել այդ հարցում: Նա տեղեկացրեց, որ եվրոպական կողմի հետ ակտիվացել է երկկողմ քաղաքական երկխոսությունը, որի ընթացքում անդրադարձ է կատարվել Հայաստանում ժողովրդավարական գործընթացների ամրապնդման, տարածաշրջանային հակամարտություների խաղաղ կարգավորմանը, ՀՀ օրենսդրությունը ԵՄ չափանիշներին համապատասխանեցնելու, էներգետիկ հիմնախնդիրների հետ կապված հարցերին: Խոսելով ԼՂ հիմնախնդրից` նա նշեց, որ Հայաստանը պատրաստ է շարունակել խաղաղ բանակցային գործընթացը: Պարոն Բայբուրդյանը տրանսպորտի եւ էներգետիկայի ոլորտի համագործակցությանն անդրադարձավ` նշելով, որ ներկայացված առաջարկները նպատակ ունեն վերագործարկել գործող տրանսպորտային ուղիները` Ղարս-Գյումրի երկաթգիծը, որը շարունակում է չգործել Թուրքիայի պատճառով: Նրա հավաստմամբ` կառավարության մշակած ԳՀՀ իրականացման Ազգային ծրագիրը հնարավորություն կտա ՀՀ տնտեսական օրենսդրությունը եւ կառույցները համապատասխանեցնել ԵՄ չափանիշներին: Նա կարեւորեց հանձնաժողովի գործունեությունը հայ-եվրոպական համագործակցության ամրապնդման գործում: Ըստ նրա` սահմանադրական բարեփոխումները հետագա առաջընթացի հնարավորություններ են ստեղծում:

ՀՀ-ում Գերմանիայի արտակարգ եւ լիազոր դեսպան Հայկե Ռենատե Փայչը ողջունելով հանձնաժողովի նիստի աշխատանքները` նշեց, որ Եվրամիության նման ներկայացուցչական պատվիրակության այցը վկայում է Հայաստանի նկատմամբ մեծ ուշադրության մասին: Հինգշաբթի օրը սպասվում է նաեւ Եվրամիության «եռյակի» պատվիրակության այցը, որը եւս փաստում է Հայաստանի հետ ԵՄ-ի համագործակցության խորացման անհրաժեշտությունը: Գործողությունների ծրագրում ներառված են այն առաջնային ուղղությունները, որոնց պետք է մեծ ուշադրություն հատկացնել այդ արժեքների ամրապնդման համար:Նա նշեց, որ Եվրամիությունն ակնկալում է, որ արդար եւ թափանցիկ կանցկացվեն  2007 թ-ի խորհրդարանական եւ 2008 թ-ի նախագահական ընտրությունները, որոնք յուրահատուկ քննություն են Հայաստանի համար: «Արձանագրված որոշ խախտումներ ստվեր գցեցին սահմանադրական հանրաքվեի արդյունքների վրա, սակայն ողջունելի է, որ Հայաստանի իշխանություններն ամեն ինչ անում են հաղթահարելու այդ թերությունները եւ գալիք ընտրությունները կազմակերպելու ազատ, արդար, թափանցիկ»: Խոսելով ԼՂ հակամարտության կարգավորման անհրաժեշտության մասին` նա ասաց, որ երկու երկրները պետք է կարողական հաղթահարել թշնամական հարաբերությունները եւ շարունակել ապրել որպես խաղաղ հարեւաններ:

Հայաստանում Եվրոպական հանձնաժողովի պատվիրակության ղեկավար դեսպան Թորբեն Հոլցեն նշեց, որ համագործակցության շրջանակը, որն արդեն գոյություն ունի գործընկերության եւ համագործակցության պայմանագրով կշարունակի իր դերակատարությունը Հայաստանի եւ ԵՄ-ի միջեւ որպես պայմանագրային համաձայնություն: Գործողությունների ծրագրում մի շարք գործողություններ են ներկայացված, որոնք վերաբերում են տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական հարցերի, որոնք միտված են ամրապնդելու Հայաստանի զարգացումը եւ ավելի սերտ համագործակցությունը ԵՄ-ի հետ: ԵՄ-ի վրա մեծ տպավորություն է գործել ընթացիկ տարիների ընթացքում Հայաստանի արձանագրած տնտեսական աճը, մակրոտնտեսական ցուցանիշները: Հայաստանի ապրանքաշրջանառության ծավալներն աճում են, իսկ ԵՄ-ն Հայաստանի ամենակարեւոր արտահանման ու ներմուծման գործընկերն է: ԵՄ-Հայաստան առեւտուրը 750 մլն. եվրոյի` 40 տոկոսն է կազմում:Նա նշեց, որԵՄ-ն մտահոգված է այն ոչ արդյունավետ աշխատանքով, որ տիրում է մաքսային մարմիններում, չնայած Հայաստանը շարունակում է առաջ գնալ իր կառուցվածքային բարեփոխումների առումով, սակայն բյուրոկրատիան, կոռուպցիան դեռեւս չեն նպաստում արդյունավետ միջավայրի զարգացմանը:

Հանձնաժողովի համանախագահ Արմեն Ռուստամյանը քաղաքական իրավիճակը եւ ժողովրդավարության գործընթացը թեմայով իր զեկույցում նշեց, որ Հայաստանը գտնվում է ժողովրդավարական զարգացման գործընթացը խորացնելու ճանապարհին եւ այս առումով երկրի զարգացման տեմպերը եւ ընդգրկումը մեծացնելու խնդիր կա, որը համահունչ է եվրոպական հիմնարար երեք արժեքներին` ժողովրդավարացման գործընթացին, օրենքի գերակայությանը եւ մարդու իրավունքների պաշտպանությանը: «Հիմնական խնդիրներ են կառավարման համակարգի արդյու նավետության բարձրացման խնդիրը. անհրաժեշտ էամրացնել ժողովրդավարական մեխանիզմների ամրագրումը եվրոպական չափանիշներին համապատասխան: Հայաստանը օրենքների ներդաշնակեցման ոլորտում համաքայլ է եվրոպական կոնվենցիաներին եւ նորմերին, խնդիրը ներդաշնակեցումից անցումն է իմպլեմենտացիային, որ օրենքները չմնան միայն թղթի վրա: Այս առումով կարեւոր է հակակոռուպցիոն պայքարը: Այսօրվա հակակոռուպցիոն պայքարը ընդգրկել ենքմշակված ռազմավարության շրջանակներում, որը մշակվել է համապատասխանեցնելով միջազգային չափանիշներին»: Պարոն Ռուստամյանը նշեց, որանհրաժեշտ է, որ երկրում երաշխավորվի մարդու իրավունքների պաշտպանությունը եւ հասարակությանը ներգրավվի այս գործընթացում: «Հասարակությունը օտարված է այս խնդիրներից եւկարծում եմ, որ քաղաքացիական հասարակությունը չի կարող լիարժեք ձեւավորվել, եթե մենք երկրում չկարողանանք հասարակական վերահսկողության գործուն միջոցներով դա իրականացնել»: Անդրադառնալով սոցիալական բնագավառի բարեփոխումներին` նա կարեւորեցաղքատության հաղթահարման ռազմավարական ծրագիրը: Կարեւորվեց ԱԺ-ում կոնսենսուսով Ընտրական օրենսգիրք ունենալու փաստըեւ նշվեց, որ Ընտրական օրենսգիրքը պետք է փոփոխվի այնպես, որ ստեղծվեն պայմաններ, որպեսզի 2007-ին եւ 2008-ին կարողանանք անցկացնել միջազգային չափանիշներին համապատասխան խորհրդարանական եւ նախագահական ընտրություններ: Անդրադառնալով սահմանադրական բարեփոխումներին` պարոն Ռուստամյանը նշեց, որ  երկու տարվա ընթացքում հսկայածավալ աշխատանք պետք է իրականացվի ՀՀ օրենսդրությությունը  Սահմանադրությանը համապատասխանեցնելու ուղղությամբ. մոտ 100-ից ավել օրենքներ պետք է փոփոխվեն:

Պատգամավոր Հրանուշ Հակոբյանը անդրադառնալով քաղաքացիական հասարակության զարգացման եւ նրա դերին ժողովրդավարական գործընթացներում նշեց, որՀայաստանում գրանցված են 4000 հասարակական կազմակերպություններ: Վերջին շրջանում աշխատանքներ են տարվում համայնքային հ/կ-ների ուժեղացմանուղղությամբ: Տիկին Հակոբյանը տեղեկացրեց, որ առաջին անգամ 2005 թ. պետական բյուջեից 100 մլն դրամ է հատկացվել հ/կ-ներին` որպես պետության կողմից դրամաշնորհային օգնություն` հիշեցնելով, որ 15 տարիների ընթացքում հ/կ-ները Հայաստանում զարգացել են միայն արտաքին դրամաշնորհների հաշվին: Տիկին Հակոբյանը կարեւորեցնաեւ ԶԼՄ-ների մասնակցությունը քաղաքացիական հասարակության կայացման գործում` նշելով, որ պետությունը աջակցում է նաեւ նրանց: Նրա կարծիքով` ԶԼՄ-ները, հ/կ-ները պետք է կարողանան վերահսկողություն սահմանել պետական իշխանության նկատմամբ` լուծելով տեղեկատվության տրամադրման, խորհրդատվության եւ հետադարձ կապի ու օրենսդրության մշակման ակտիվ մասնակցության խնդիրները: Հրանուշ Հակոբյանը քաղաքացիական հասարակության ազդեցության բարձրացման կարեւորեց դատական համակարգի կատարելագործումը, կոռուպցիայի դեմ պայքարը եւ աղքատության կրճատումը:

Սոցիալական ապահովության խնդիրներին անդրադառնալով տիկին Հակոբյանը նշեց, որ բարեփոխումներ են իրականացվում կենսաթոշակային ապահովման բնագավառում, անցում է կատարվում կուտակման սկզբունքին: Հայաստանում կա 500000 կեն սաթոշակառու, բնակչության 7,9 տոկոսը գործազուրկ է, կա նաեւ թաքնված գործազրկություն, առավելապես մարզերում: Մոտ 140000 ընտանիք աղքատության նպաստ է ստանում, որը կազմում է 50 մլն ԱՄՆ դոլար: Հայաստանում կա 120000 հաշմադամ, որոնց նկատմամբ որեւէ ծրագիր չի իրականացվում, բացի պետական ծրագրերից: Տիկին Հակոբյանը իր խոսքում անդրադարձավ գենդերային քաղաքականության հարցերին, նշեց, որ վարչապետին կից գործում է գենդերային հարցերով խորհուրդ, որը ակտիվորեն զբաղվում է այս հարցով: Տիկին Հակոբյանը կարեւորեց նաեւ երիտասարդների զբաղվածության եւ աշխատատեղով ապահովելու խնդիրը: Նշվեց, որ Հայաստանում կրթական բարեփոխումներ են իրականացվում, անհրաժեշտ համարվեց կրթական եւ գիտական բ նագավառներում ԵՄ հետ հարաբերությունների զարգացումը:

Հանձնաժողովի անդամ Հեղինե Բիշարյանը իր խոսքում անդրադարձավ կրթական համակարգի բարեփոխումներին, նշեց, որ նոր օրենքի համաձայն բարձր առաջադիմություն ունեցող ուսանողները անվճար սովորելու հնարավություն են ստացել: Տիկին Բիշարյանը կարեւորեց երիտասարդներին աշխատանքով ապահովելուեւ երիտասարդ ընտանիքներին պետական աջակցության հարցերը: Հակակոռուպցիոն պայքարի մասին խոսելով պատգամավորը նշեց, որ ԱԺ վերահսկիչ պալատի ուսումնասիրություններիեւ ԱԺ նախագահի հետեւողականության արդյունքում մոտ 300000 դոլար է վերադարձվել պետական բյուջե:

Հանձնաժողովի անդամներ Գագիկ Մելիքյանը եւ Խաչատուր Սուքիասյանը խոսեցին Հայաստանի տնտեսական իրավիճակի մասին, անդրադարձան էներգետիկ անվտանգության եւ բնապահպանական խնդիրներին:Պարոն Սուքիասյանը Հայաստանիտնտեսության վերջին 14 տարիների զարգացման գործում կարեւորեց միջազգային կազմակերպությունների դերը, մասնավորապես Համաշխարհային բանկի, ԱՄՀ-ի,Եվրոպա կան զարգացման եւ վերակառուցման բանկի, Եվրոպական բանկի եւ այլն: Տնտեսության զարգացման համար պարոն Սուքիասյանը անհրաժեշտ համարեց նաեւ օրենքների լիարժեք կիրառումը, հակակոռուպցիոն պայքարը:

Պարոն Մելիքյանը պատասխանելով տիկին Բեգենի` Մեծամորի ատոմակայանը 2006թ-ին փակելու եւ այլընտրանքային էներգետիկ ռեսուրսներ գտնելուառաջարկին` նշեց, որ Հայաստանի էներգետիկ անվտանգության եւ անկախությանանհրաժեշտությունից ելնելով ատոմակայանը կփակվի 2016թ-ին, քանի որ այժմ արտադրվող էներգիայի 40 տոկոսը ապահովում է ատոմակայանը, 30 տոկոսը` ՀԷկ-երը, 30 տոկոսը` ՋԷկ-երը: Երկու միլիարդ դոլարներդրում է անհրաժեշտ կատարել, որպեսզի այլընտրանքային ռեսուրսներ գտնվեն եւ 1.5 միլիարդ` նոր ատոմակայան կառուցելու համար: Պատասխանելով Սեւանի ջրի մակարդակի մասին հարցին, նշվեց, որ այն մի քանի տարում բարձրացել է 1,15 սմ-ով, իսկ վերջին տարվա ընթացքում` 45 սմ-ով:

Ապրիլի 19-ին հանձնաժողովը կշարունակի աշխատանքները:


17.05.2024
Քննարկվել է ՀՀ քրեական դատավարության օրենսգրքում առաջարկվող լրացումը
ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Արփինե Դավոյանն առաջարկում է ՀՀ քրեական դատավարության օրենսգրքի 181-րդ հոդվածը լրացնել 8.1 մասով. «Բացառիկ դեպքերում քրեական վարույթի պատշաճ եւ համակողմանի քննությունն ապահովելու նպատակով գլխավոր դատախազն իրավասու է նաեւ իր որոշմամբ փոխել քրեական ...

17.05.2024
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովը երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է մի շարք օրենսդրական նախաձեռնություններ
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովը մայիսի 17-ին գումարած նիստում երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է օրենսդրական նախաձեռնություններ: ««Փախստականների եւ ապաստանի մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրինագիծը ներկայացրել է ՀՀ ներքին գործերի նախարարության միգրացիայի եւ քաղաքացիության ծառայութ...

17.05.2024
Համայնքի ավագանու անդամների՝ այլ պաշտոններ զբաղեցնելու սահմանափակումների առանձնահատկությունները կսահմանվեն ոլորտային օրենսդրությամբ
«Հանրային ծառայության մասին» օրենքի կարգավորումներով նախատեսված է հանրային պաշտոն եւ հանրային ծառայության պաշտոն զբաղեցնող անձանց կողմից պետական ու տեղական ինքնակառավարման մարմիններում պաշտոն զբաղեցնելու արգելք, իսկ «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ու «Երեւան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օ...

17.05.2024
Նախատեսվում է կրճատել հարկման ընդհանուր համակարգում առկա հարկային բեռի եւ շրջանառության հարկի համակարգի հարկային բեռի միջեւ տարբերությունը
Նախագծերի կարգավորման առարկան շրջանառության հարկի համակարգի գործունեության հիմնական տեսակների համար սահմանված շրջանառության հարկի դրույքաչափերն են եւ այդ գործունեության տեսակների մասով շրջանառության հարկի հաշվարկման մոտեցումների վերանայումը, ինչպես նաեւ շրջանառության հարկի եւ միկրոձեռնարկատիրության ...

17.05.2024
Հանձնաժողովը դրական եզրակացություն է տվել երկրորդ ընթերցմամբ քննարկված նախագծերին
Առաջարկվող կարգավորումներն ուղղված են ճանապարհային ցանցի եւ թունելների անվտանգության մակարդակի բարձրացմանը, դրանց հնարավոր ռիսկերի նվազեցմանն ու ճանապարհատրանսպորտային պատահարների ուղղությամբ կանխարգելող քաղաքականության իրականացմանը: Մայիսի 17-ին Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստում երկրոր...

17.05.2024
Արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձնաժողովի նիստ. ուղիղ հեռարձակում
Արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձնաժողովի նիստի ուղիղ հեռարձակումը: ...

17.05.2024
Սխալ ներկայացված տեղեկատվության համար առաջարկվում է պատասխանատվություն սահմանել
Նախագծի ընդունմամբ կկանոնակարգվի հարկերի հաշվարկմանն ուղղակիորեն չառնչվող, սակայն հարկային մարմնի կողմից իրականացվող վերլուծական աշխատանքների համար էական նշանակություն ունեցող տեղեկատվական աղյուսակներում լրացվող տեղեկատվության սխալ` ոչ հավաստի լինելու դեպքում վարչական պատասխանատվության կիրառման հարց...

17.05.2024
Կառավարությունն առաջարկել է նոր փոփոխություններ թրեյդ-ին առեւտրի տեսակի գործունեության մեջ
Դեռեւս 2021 թվականին Ազգային ժողովի կողմից ընդունվել է ««Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքը, որով ներդրվեց «թրեյդ-ին» առեւտրի տեսակի հասկացությունը: Թրեյդ-ին առեւտրի տեսակը լիցենզավորման ենթակա գործունեության տեսակ է, որի լիցենզիան տրամադրվում է Էկոնոմիկայ...

17.05.2024
Գործադիրն առաջարկում է հստակեցնել պետական կառավարման համակարգում պաշտոններ զբաղեցնող որոշ անձանց աշխատանքը
«Հանրային ծառայության մասին» օրենքում փոփոխությամբ առաջարկվում է քաղաքացիական աշխատանք կատարելու վերաբերյալ հոդվածից փորձագետին առնչվող հատվածն առանձնացնել եւ իրավակարգավորումները տալ առանձին հոդվածով՝ առանց որեւէ բովանդակային փոփոխության: «Հանրային ծառայության մասին» ու «Պետական պաշտոններ եւ պետակա...

17.05.2024
Նախաձեռնությամբ առաջարկվում է Քաղաքացիական օրենսգրքով սահմանել Կորպորատիվ կառավարման կանոնագրքի հասկացությունը
Նախաձեռնությամբ առաջարկվում է Քաղաքացիական օրենսգրքով սահմանել Կորպորատիվ կառավարման կանոնագրքի հասկացությունը եւ դրա ընդունման համար անհրաժեշտ լիազորող նորմը: «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին» օրինագիծն առաջին ընթերցմամբ քննարկվել է Պետական-իրավական հարցերի...

17.05.2024
Ժնեւում տեղի է ունեցել Ալեն Սիմոնյանի եւ Սահիբա Գաֆարովայի հանդիպումը
Միջխորհրդարանական միության (IPU) խորհրդարանների նախագահների վեցերորդ համաշխարհային համաժողովի նախապատրաստական հանձնաժողովի առաջին նիստի շրջանակում մայիսի 16-ին կազմակերպության միջնորդությամբ տեղի է ունեցել ՀՀ ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանի հանդիպումն Ադրբեջանի Միլլի Մեջլիսի նախագահ Սահիբա Գաֆարովայի հետ:...

17.05.2024
Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ. ուղիղ հեռարձակում
Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստի ուղիղ հեռարձակումը:...

17.05.2024
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ. ուղիղ հեռարձակում
Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստի ուղիղ հեռարձակումը:...

17.05.2024
Նիստեր կհրավիրեն ՀՀ ԱԺ մշտական հանձնաժողովները
Աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստը տեղի կունենա մայիսի 20-ին՝ ժամը 14:00-ին, 214 սրահում: Ֆինանսավարկային եւ բյուջետային ու Տարածքային կառավարման, տեղական ինքնակառավարման, գյուղատնտեսության եւ շրջակա միջավայրի պահպանության հարցերի մշտական հանձնաժողովները մայիսի 20-ին՝ ժամը 13...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am